feliciawidstrm

Alla inlägg under juli 2010

Av Felicia Widström - 31 juli 2010 16:11


Haha, blev föööör fail det här. Men skitsamma. Take a look!

Värt ett skratt :) Kyyyss

Av Felicia Widström - 31 juli 2010 12:22

  

Jag ligger fortfarande i sängen klädd i sovkläder... Men jag har ätit frukost och allt, men jag älskar att lägga mig i sängen efter frukosten! Fortfarande lite varmt och superskönt.


Jag ska träffa tjejerna idag, det ar längesen jag träffade dom. Det är inte klart om vad vi ska göra än men det ordnar sig alltid.

Nej nu ska jag nog fixa iordning mig lite. Kyyyyss!

Av Felicia Widström - 30 juli 2010 23:17

  

Fråga: Hej, undra vart du har köpt den där byxdressen har en sån fast i ljusblå, fast min köpte jag i spanien i nån kinesbutik ;) och jag har exakt en sån ;)

från http://malinanderssson.bloggplatsen.se

 

Svar: Den är köpt på Ginatricot ;)

Av Felicia Widström - 30 juli 2010 22:17

      


Jag fick faktiskt för mig att köpa en byxdress idag. Lite vågat av mig att testa någonting nytt känns det som, haha.  Men varför inte, new & fresch. Sjukt skön är den iaf, men man känner sig lite som en jätte bebis.


Vad tycker ni? Hiss eller diss?

Av Felicia Widström - 30 juli 2010 21:46


Jag har tråkigt... Så jag passade på att locka håret haha.Sen efter 3000 timmar när jag var klar så gick jag ner för att kolla om det fanns något gott och vad ser jag inte då? Jo, mamma och pappa har varit såå snälla och köpt hem super chips åt mig, MUUUUMS! ♥ 

Av Felicia Widström - 30 juli 2010 15:44

Hejsan!

Nu är jag hemma igen från vår minisemester i Karlstad, haha. En riktigt mysig stad det där...  Jag även med mig en del kläder med mig hem från shoppingrundorna, jag tänkte visa upp dom sen. Idag blev det en väldigt kort runda vid butikerna, vi var faktiskt trötta på att gå runt haha.


Jag kom hem runt två och sen dess har jag varit hos mormor och morfar och hämtat katterna och tagit lite kort. Snart ska jag hem till dom igen för att slinga mormors hår, men jag tänkte vänta tills Tim kommer hem från gymmet. Varför? Jo för att han ska också upp till Skymmis så då tänkte jag ta sällskap med honom.

Han springer och jag åker moped...


Nu måste han väl komma hem snart?

Jo nu hörde jag honom! Kyyyss

Av Felicia Widström - 30 juli 2010 10:51


NU: Ut på stan och shoppa idag igen! Kyyyyss!

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards