feliciawidstrm

Alla inlägg under september 2010

Av Felicia Widström - 27 september 2010 23:56

Har suttit hela kvällen och eftermiddag med en företagsekonomi uppgift..

OKEJDÅ, där ljög jag! Jag åkte faktiskt iväg och dansade mellan sex och nio, sen har jag pluggat hjärnet!


Just nu sitter jag och planerar veckan som kommer.. Två gymnasiefester och en studiedag! Sjukligt nice hörreni.

Av Felicia Widström - 27 september 2010 16:10

  


  


  


  


  


  


Dagens:

Leggins - Cubus

Lång grå tunika - Ginatricot

Stickad vit tröja - ONLY

Skinjacka - Cubus

Skor - Donnay Est 1910

Väska - Kappahl


Av Felicia Widström - 27 september 2010 15:27

Jag slutade 11.05 idag, efter endast 1 lektion. Jag hade tydligen inställs sista lektion, om jag hade haft den hade jag slutat halv 5... Sjukt skönt!

Kom hem tidigt, satt mig vid tvn och drack oboy :))


På bussen hem satt sig en kvinna bredvid mig, ingen big deal, det var ju mycket folk på bussen. Ja, jag satt och kollade ut genom fönstret tills hon som satt bredvid mig till slut sa: Jag bhahfvgbhnjmlk.... fhsdjhknj... vad är din uppfattning av livet? sahkjadjdn och vad tror du är meningen med livet?


Jag hörde knappt vad hon sa, hon hade en så otroligt kraftig brytning. Först nickade jag och såg glad ut (som jag för övrigt alltid gör när jag inte förstår någonting), och sen förstod jag vad hon sa och då svarade jag och sa vad jag tyckte. Sedan babblade hon på som bara den, och jag hängde knappt med alltså.. Jag förstod mindre än hälften. Haha, vilken lirare! Hon börja prata om gud och ja, allting. Jag nickade och log, och sa "aa precis".. Och sedan var det dags för mig att stiga av bussen som tur var..


Det var väl någon form av Jehovas vittne eller något sånt.

Det var lite läskigt faktiskt, hehe!

Av Felicia Widström - 27 september 2010 15:11

Fyfan vad det luktade utanför skolan idag, vid klosterhallen som ligger precis brevid (en livsmedelsbutik som drivs av invandrare).. Det stank så jävla mycket så att man fick ont i näsan och svårt att andas! Usch usch usch! Det luktade som rutten fisk blandat med spyor ungefär.


Euw..

Av Felicia Widström - 26 september 2010 20:44

  

Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only girl in the world...
Like I'm the only one that's in command
Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man
Want you to make me feel like I'm the only girl in the world
Like I'm the only one that you'll ever love
Like I'm the only one who knows your heart
Only one...


Åkte upp till Jessica en sväng på kvällskvisten och dansade lite, trevligt!

Nu ska jag ta och pallra mig in i duschen.. Jag är trött och sjukt seg.

Hörs väl kanske något senare då jag är fräschare!

Av Felicia Widström - 26 september 2010 14:40

  

Danny Saucedo, min man.


Den 4 November skulle jag på konsert med E.M.D i Örebro, men nu är deras konsert framflyttad till den 4 April.. Varför? Jo, skulle inte hinna klart med deras nya album tills dess, så alla konserter är framflyttade. Surt, jag som såg fram emot den här konserten eftersom jag fyller år några dagar efter den och då kanske man skulle få något mer av mamma och pappa.. Typ V.I.P?


Aja, nu hoppas jag att den nya låten är ännu bättre!


Fick reda på det här för en månad sen ungefär, men jag har inte kommit ihåg att säga det. Men nu kom det fram iaf.

 


Av Felicia Widström - 26 september 2010 14:31

Gud var lat jag är idag.. Jag ligger i sängen med datorn och kollar runt på kläder m.m på internet.. Jag borde hitta på något snart, kanske ut och träna.


Mamma och jag har bestämt oss för att köpa Zumba. Det är väldigt många som tycks använda det nu och tycka att det faktiskt fungerar väldigt bra. Så vi ska också testa. Vi ska beställa hem det snart! Nu ska vi bli smala och fina.   


  



Av Felicia Widström - 26 september 2010 14:06

Då är den här sidan perfekt för dig. Fashionize är en sida där man samlar ihop poäng och när man sedan uppnått en viss summa får man välja ett presentkort hos sin favorit affär. På Fashionize.se kan du även shoppa kläder, skor, accessoarer, smycken och skönhetsprodukter, precis som en vanlig internet butik.


Klicka in här och börja tjäna poäng! Du får dessutom 500 poäng när du registerar dig!


Kolla in den här snygga klänningen. Samtidigt som du köper den här får du poäng själv!


Länk till klänningen:

http://fashionize.se/henne/klader/klanningar/Dream-Dress_2225



Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards