feliciawidstrm

Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Felicia Widström - 10 oktober 2010 21:46

Jag vill verkligen hitta på någonting med mitt hår... Något nytt! Det är just nu så himla tråkigt. Funderar på att färga det nougatbrunt och klippa lugg, eller något liknande. Eller ska jag kanske ha kvar det blonda och klippa lugg och skaffa förlängning?


Jag behöver hjälp. Din åsikt skulle hjälpa mig, jätte mycket verkligen.

Vad tycker du?


Jag har en rättså oval ansiktsform. Jag har kollat runt på internet och i tidningar och det står att jag egentligen skulle passa i vilken frisyr som helst, men lugg skulle vara väldigt snyggt.

Andra med ovala ansikten:


  

Beyonce


       

Cameron Diaz


Heather Locklear


Bilder på mig med olika frisyrer:

       

   


Jadu. Vad tycker ni?


Jag har ju förändrat mitt utseende genom åren, haha. :)

LOVE

Av Felicia Widström - 10 oktober 2010 19:26

Sitter vid tvn med en kopp te och kollar på de nya avsnittet av gossipgirl som började idag! Myspys. Nu fattas bara sällskap för att göra det mysigare... Någon som är på?!

Av Felicia Widström - 10 oktober 2010 17:07

                       

     

  

Ett utav de tre hotellen vi ska bo på under de tre veckorna vi är i Thailand i vinter! As frescht, jag längtar ihjäl mig! ♥

Av Felicia Widström - 10 oktober 2010 14:39

beach-heart.jpg beach heart image by mariah-elizabeth


Visste ni att det är den 10/10/10 idag? Det åstankommer bara var 100 år. Den här dagen är unik. Därför borde vi göra något unikt av den! Med vad? Hm.. Jag har hitills umgåts med min bästa vän i några timmar och sedan nu umgåts med min kära familj.


+att vi har bestämt vår Thailandsresa helt och hållet idag, så nu är det klart, helt bestämt. Åh, så härligt! Den 13 Februari 2011. Jag längtar ihjäl mig. ♥

Jag tänkte lägga upp några bilder på våra hotell vi ska bo på osv sen.

TAKE CARE! ♥

Av Felicia Widström - 10 oktober 2010 00:02

Måste erkänna att hela fredagen blev väldigt bra. Först väldigt chill skola, fika med en gammal kompis, kör (utan någon röst kvar, är fortfarande lite sjuk haha) och sen efter det fredagsmys hos oliver med några kära vänner. Kunde knappast bli bättre fredag!


Den här lördagen har också varit bra, har vart i örebro med mamma och pappa och sen varit ute med hunden bla. Sen på kvällskvisten åkte jag upp till Therese, som jag är nu. Har nyss kollat på filmen The last song. Åh, så bra den var! Jag grät nästan hela filmen... åh den var så sorlig <3


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards