feliciawidstrm

Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Felicia Widström - 12 oktober 2010 22:15

        

Bilder från förra karrofesten.

Av Felicia Widström - 12 oktober 2010 18:05

       

  

    

    


Lite bilder från dagens. Det är riktigt höstväder ute. Kallt och soligt. Det är faktiskt mysigt! Idag kom till och med mössan på.


Jag har börjat använda ett lite mer markerande läppstift, det är lite mörkare och lite snyggare. Kan ta en närbild på läpparna sen. Riktigt snyggt på läpparna!

  

Ungefär den här färgen, fast lite annorlunda ändå.

Av Felicia Widström - 12 oktober 2010 17:25

Här mina vänner, så bjuder jag er på Digster premium gratis i 6 månader. Digster är en funktion på spotify där man får de senaste låtarna uppdaterat automatiskt på din spotify! Det fungerar as bra verkligen, och om du använder premium så får du ta del av ännu mer listor!


Det finns många spelningslistor som man kan lyssna på. Det finns jätte många kändisars listor som t.ex Darin, Taio Cruz, Hugo Rosas, Paow m.fl. Det finns även specifikerade listor för träning, förfest osv.


Det är värt att testa på!

Och jag lovar, du lär ju inte bli besviken! :)


Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR för att registrera dig och få Digster Premium helt gratis i 6 månader! :)


  

Av Felicia Widström - 12 oktober 2010 14:37

Går upp på stan nu, innan bussen går. Puss.

Av Felicia Widström - 12 oktober 2010 14:12

Sitter i skolan, är trött... Har samhällkunskap, ska göra en uppsats där vi jämför två olika ideologier. Jobbigt, har knappt pratat om det i grundskolan. Det är ganska logiskt, så det går nog bra. Jag ska göra det sen, jag orkar verkligen inte nu. Ingen arbetar nu ändå.


Skulle egentligen åka till Lindesberg efter skolan idag, och träffa Josefin, en gammal kompis! Men tyvärr blir det inte så, hon kunde inte till slut. Men senare ikväll ska jag in till Nora och kolla på Innebandy tillsammans med Ellinor och Linnea. Mys. ♥


Jag är sugen på glass.... Så när jag kommer hem ska jag slänga mig vid tvn och vila lite och sedan äta glass, glass i stora lass. Sjukt gott.


  

En gammal bild på mig och Josefin. Haha så snygga!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards