feliciawidstrm

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Felicia Widström - 14 oktober 2010 20:24

    


Klänning från Cubus

Tights från Ginatricot

Halsband från H&M

Armband okänt

Klockan är Edvins


Jag som skulle lämna tillbaka klockan till Edvin idag! Haha... Glömde den på armen idag med, blir väl att lämna tillbaka den imorgon då.

LOVE ♥

Av Felicia Widström - 14 oktober 2010 20:02

Tårar utav glädje, tårar utav sorg, allt det far ut ur mig just nu. Jag vet inte vad jag ska säga riktigt, men jag mår så bra. Det är bara en jobbig del som finns kvar som måste utföras, och det kommer bli väldigt jobbigt.. Men det är en del som måste avslutas, måste få ett så kallat slut på det hela. Veta att det finns med oss nu, vakar över oss förhoppningsvis. Var du än är, jag hoppas du har det bra. ♥

  

Detta är ett väldigt personligt inlägg, så jag vill inte ha någon slags kommentar alls.

Av Felicia Widström - 14 oktober 2010 19:27

Nyhemkommen från en trevlig middag hos farmor och farfar. Söta farmor fyllde år. Grattis på henne! ♥


Blir så glad när jag ser dom, dom är så trevliga och söta. Det visade sig att vi fått världens bästa present, det går inte att få något bättre. Äntligen. Ingenting är omöljigt. ♥

Av Felicia Widström - 14 oktober 2010 16:16

  

Nej men, vad händer egentligen?

Skägg.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards