feliciawidstrm

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 21:03

  

  


Jag har nyss tränat ZUMBA med Jessica! Man känner sig ganska löjlig när man gör rörelserna och ser väldigt dum ut... Men det är väldigt kul och rättså jobbigt med en del svåra rörelser!


Förresten... Fy vad dålig jag känner mig, jag äter ju jätte mycket skitmat och massa skräp. Nu får det snart vara slut på det här! Jag äter en chokladbit minst och kanske lite godis varje dag. ILLA!


Nu är det slut, jag sätter mitt ord.

Stötta mig snälla, jag kommer inte klara det annars...


Nu ska jag på dejt med duschen.

Tomorrow ♥

Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 16:33

  


Dagens:

Kofta med pälskrage från Kappahl

Klänning från Cubus

Tights från Ginatricot


Till det:

Jacka från VILA

Skor från Skopunkten

Västa från Thoren Business School

Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 16:13

                


PANIK! Jag hatar när folk tar min telefon. Min mobil är för mig en privat ägodel, som endast får lånas om man behöver ringa, smsa eller spela spel (hehe). Nej men jag tycker att det är en privat grej, jag vill liksom inte att folk ska kolla igenom alla mina bilder på mig mobil och kolla igenom alla sms, det vill jag inte.


Edvin kidnappade min mobil igår, då jag var som mest frånvarande. Sjukt trött, seg och inte närvarande var jag då, då sträckte Edvin sig bara fram och snodde den... Den jäveln! Haha, sen gav han tillbaka den efter en kvart med ett leende på läpparna. Snacka om att jag fick damp, hah. Men som tur var så hade han bara kollat på lite bilder och tagit MASSVIS med bilder. Jag förlåter dig den här gången, men nästa... Haha.


Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 15:56

  

Cee Lo Green - Fuck You


B.o.B feat Rivers Coumo - Magic (Min favorit just nu!)

  

Will.i.am feat Nicki Minaj - Check It Out


Pitbull feat T-Pain - Hey Baby (Drop it to the floor)


...Och som alla andra så lyssnar jag såklart på Gubben i Lådan och diggar den!

Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 15:28

   


Tog med kameran till Norrköping i söndags, tog lite kort åt Tim, som han alltid brukar vilja. Men fan va svårt det är att ta kort i en ishall, korten blir ju helt jävla miffade.  

Love ♥

Av Felicia Widström - 19 oktober 2010 13:51

Gud vad kul det är när man precis har fixat klart sig och sedan ska gå utanför dörren och cykla till bussen, då man plötsligt inser att det spöregnar? Man cyklar förjäves i spöregnet och blir helt dygnsur, lerig och får äckel hår.


KUL!


.. och sen när man kommer till skolan så säger dom att man inte behöver vara här. Började lektionen 12.25, kollade på film till 13.00, får sluta. FAN VAD VÄRT ASSÅ.


Stannade kvar i skolan ändå, för jag behöver plugga.. Men inte fan gör jag det? Kan inte koncentrera mig, åker hem nu istället.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan!
Jag är en tjej född 1994. Jag älskar mode, resor, kärlek och storstäder. Jag bloggar om allt emellan himmel och jord, en riktigt blandad kompott av mode och vardag.

I Hope you like it!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilken hårfärg tror ni att jag passar bäst i? :)
 Blond
 Brunett
 Rödhårig
 Kastanj
 Slingat
 Svart

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Google Analytics

Facebook

TradeDoubler


Ovido - Quiz & Flashcards